sobota 23. února 2019

Krátký cyklovýlet

Dnes jsme se vydali s Péťou na krátký výlet na kolech. Vylákalo nás ven slunce, ale moc teplo teda nebylo. V lese jsme byli úplně sami, jen cestou zpět jsme potkali paní s kočárkem na procházce. Zbožňuju brdské lesy, je tu tak nádherně a když máte štěstí, nepotkáte ani živáčka. Už se těším, až bude tepleji, miluju, jak les voní, když se do něj opírá slunce. A jízda na kole v lese je v parném létě osvěžující. 
Nebyla to naše první vyjížďka tento rok. Kola jsme vytáhli už v úterý. Moje kolo mělo měkkou gumu, tak mi ho Pavel dofoukl. Nejspíš to ale udělal špatně, protože když jsme vyšlapali na kopec k hájovně (a že nám to dalo zabrat), tak jsem zjistila, že moje přední kolo je totálně vypuštěné. Tak jsem musela sesednout a museli jsme se vrátit, ani jsem si nemohla za odměnu vychutnat jízdu z kopce dolů. Doma jsem ze srandy Pavlovi řekla, že je servisní technik na prd😂. Dofoukl mi kolo ještě jednou a dnešní vyjížďka dopadla dobře, jen Péťa byl trochu protivný a odmítal jet "daleko", takže to byla opravdu minivyjížďka...ale i za to jsem ráda...dost mě jízda na kole uklidňuje, loni mi vyjížďky na kole do lesa pomohly v těžkém období. Jen kopce mi dávají dost zabrat, musím často zastavovat, prostě to nevyšlápnu na jeden zátah...Pavel s námi nerad jezdí, protože ho strašně brzdíme a nebaví ho na nás pořád čekat. Ale jednou za čas se obětuje a jede s námi. 
V lese je ještě spousta zamrzlých louží a potůčků. Led je ale dost tenký, je to taková šlupička na povrchu...Péťa samozřejmě musel led zkoumat a stoupat na něj a propadl jednou nohou až na dno mělkého potůčků...celou botu měl samozřejmě skrz na skrz mokrou.








Žádné komentáře:

Okomentovat