středa 6. února 2019

Tvůrčí nálada

Včera se našel nový domov pro Kryštofa - prodala jsem ho. Hurá! Ale bude se mi trochu stýskat😢


Od Pavlovy mámy jsem dostala k Vánocům poukázku do obchodu s výtvarnými potřebami. Dnes mi balíček přišel, trvalo mi to dlouho, než jsem si něco koupila, protože jsem si nějakou dobu myslela, že se dá poukázka použít jen v kamenné prodejně a byla jsem trochu líná po práci ještě jezdit po Praze. Nakonec jsem zjistila, že můžu poukázku použít i u nákupu přes eshop, tak jsem se pustila do vybírání...to  zbožňuju.
Vybrala jsem si transfer medium - vypadá to trochu jako lepidlo herkules a slouží to k přenosu fotky nebo obrázku na nejrůznější povrchy. K tomu jsem si vzala dvě sololitové destičky, protože mám takový nápad. Dále mám akvarelový blok, který obsahuje papíry vyšší gramáže a proto se nezkroutí, když se na něj nanese voda a vodové barvy. Dále dvě voskovky z včelího vosku v metalických barvách, dvě akvarelové voskovky (na ty jsem fakt zvědavá) a uměleckou fixu. Chci to vše otestovat a kdyžtak si dokoupím další barvy.


Mám takový nápad, že bych vytvořila obraz z mé fotky, kterou přenesu na sololitovou destičku pomocí transfer media a pak umělecky dotvořím různými pastelkami, barvami atd. Jsem na to moc zvědavá, zatím se mi destičky s fotkami (budu dělat dvě) suší u krbu...tak uvidíme.








Žádné komentáře:

Okomentovat