neděle 10. února 2019

Bella a Zahradní star

Ušila jsem dalšího králíka - sněhobílou králici, kterou jsem pojmenovala Bella. Šít jsem ji začala minulý víkend, pokračovala jsem ve volných chvílích  přes týden a včera jsem ji dokončila. Je to taková slečinka, na krku má náhrdelník ze tří kuliček růženínu. A moc se mi líbí ta látka (bavlněné plátno), kterou jsem použila na vytvoření vnitřků oušek, tlapek a chodidel.




Také jsem dokončila moje dílo, o kterém jsem Vám nedávno psala. Na sololitovou destičku jsem pomocí transfer media přenesla svoji fotku, kterou jsem vytiskla na inkoustové tiskárně.  Potom jsem fotku dozdobila rozstříhaným zahradnickým katalogem - vystříhala jsem různé květiny, ovoce, nápisy, texty a nalepila ..A pak jsem to doladila akvarelovými barvami, akrylovými barvami, černou fixkou. Moc se mi výsledek líbí. Obraz jsem nazvala Zahradní star, zvláštní dvojjazyčný název, ale nějak mě to během práce na obraze napadlo, tak jsem tento text i vystříhala z katalogu a nalepila do rohu mého díla. Tvoření mě moc bavilo, fakt jsem si to užila, je to skvělé tvořit různými technikami a různými barvami. Myslela jsem, že mé dílo prodám, ale možná si ho nechám a pověsím si ho v budoucím domě v mé tvořivé pracovně (na kterou se moc těším).

Ještě není hotovo


A tady už dokončené dílko - už bych se nepoznala



Žádné komentáře:

Okomentovat