sobota 9. února 2019

Dnešní práce na pozemku

Tak jako každou sobotu nebo neděli poslední dobou, jsme i dnes vyrazili na pozemek, abychom tam zase pokračovali v demoličních a úklidových pracích. Pavel si s sebou vzal kotoučovou pilu a rozřezával nábytek, který je v boudě. Já jsem se dala do ořezávání větví na spadlém modřínu. Chtěla jsem to jen zkusit, myslela jsem si, že mi to stejně nepůjde, protože nemám moc síly. Ale kupodivu jsem se do toho po chvíli dostala a upilovala jsem všechny větve. Péťa mi teda trochu pomáhal a některé větve jsme pilovali spolu. Byla to dobrá spolupráce. Kmen bude muset Pavel rozřezat motorovou pilou.

Není nad práci na čerstvém vzduchu😊



Péťa se taky snažil a docela mu to šlo


Na pozemku není tolik sněhu jako tam, kde bydlíme teď. Je to přece jen o něco níže.


💖💖💖💖💖💖 Příroda čaruje 


Dnes jsme vyklidili takovou kůlničku, kterou také zbouráme. Ještě musíme odvozit nějaké nepotřebné věci a že jich je ještě dost. Příští víkend má Pavel pracovní službu, takže na pozemek nepojedeme.

Také už vybíráme vytápění budoucího domu, shodli jsme se na krbu s výměníkem a elektrokotli. Původně jsme chtěli tepelné čerpadlo, ale z toho nakonec sešlo, spousta lidí nás od toho odrazovala, že se to nevyplatí.

Objednali jsme 150 kusů sazenic sibiřského jilmu, abychom si z něj udělali živý plot. Už se moc těším, až sazenice budeme sázet...ikdyž 150 kusů je slušná hromada sazenic a po nějaké době toho asi budu mít dost😊

Žádné komentáře:

Okomentovat