pondělí 10. května 2021

Terasa

Konečně jsme se pustili do stavby terasy a už se to začíná rýsovat. Materiál jsem koupila za vrácené daně z ročního zúčtování. Bohužel jsme se nemohli moc rozšoupnout, tak kvalita dřeva není úplně špičková. Jedná se o douglasku a většina prken byla více či méně křivá. Ale výsledek je v pohodě. O víkendu Pavel ještě prkna zbrousil a já jsem pak natírala olejovou barvou. Zatím mám hotovou první vrstvu, na druhou se chystám zítra. Nějak mě z toho dnes bolí nohy, jak jsem u toho lezla v podřepu. Ale zítra už to bude učitě v pohodě.


Před natřením


Natírání




A skoro hotovo






2 komentáře:

  1. Máte to tam krásné a veranda bude na léto jako dělaná. Ať se vám dobře bydlí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Jedna kamarádka nazývá terasu letním obývákem :)

      Vymazat