středa 7. dubna 2021

Jupíí, konečně prodávám!

 Tak jsem konečně začala prodávat své drátované šperky na Fleru (https://www.fler.cz/shop/deer-veru). Od září, kdy jsem začala, jsem se hodně zlepšila. Dost jsem se toho naučila i v Klubu drátování, který si platím, a který vede Anička Monsterance. Už jsem prodala první drátovaný šperk a mám z toho fakt radost.

Nejčastěji drátuji ze surové mědi, nerezové oceli nebo měděných postříbřených lakovaných drátů. Každý z těchto kovů má své výhody a nevýhody. Ostatně asi jako vše. S mědí se krásně pracuje, je ohebná, měkká, dá se patinovat. Patina šperky pozvedne na další úroveň, úplně prokouknou. Ale přirozenou vlastností mědi je to, že oxiduje, tmavne. Naštěstí se dá leštit a já zákazníkům k objednávce přidávám účinný leštící polštářek. Bohužel některým citlivým lidem může měď způsobit černé nebo zelené skvrny na kůži. Nic to není a dá set to umýt vodou, ale někomu to může vadit.

Nerezová ocel je stále stejná, neoxiduje, netmavne. Ale bohužel se mi s ní špatně pracuje. Je tvrdá, pružná, dělá si co chce :D Je vhodná spíš jen na jednoduché tvary.

Postříbřené měděné nelakované dráty díky laku také neoxidují. Obyčejné postříbřené měděné dráty černají. Proto si raději připlatím a kupuji lakované. Nevýhodou je to, že se nimi musí pracovat velice opatrně, protože se dají kleštěmi poškrábat. A také se nadají pořádně tepat. Jen zlehka a opatrně, ale raději to moc nezkouším. 

Toto jsou moje výtvory z nedávné doby

Galaxy náhrdelníky z labradoritů a postříbřených drátů





Mořská želva z nerezu a postříbřeného drátu


Andílci z nerezu a minerálů



Měděné s růženíny


Pírka z nerezu


Měděné obruče pro lesní víly



Strom života z mědi a serpentinu


...z růženínu


...čakrový


Douglaska


Mořské želvy tentokrát z mědi



Měď a labradradorit-oblíbená kombinace




Žádné komentáře:

Okomentovat