pondělí 28. ledna 2019

Narozeniny

Dnes mám narozeniny...je mi už 33 let, zdá se mi to neuvěřitelné. Péťa mě potěšil, když mi popřál a za své kapesné mi koupil pistácie. V práci jsem dostala od kolegů zase pekanové ořechy a kešu. Ořechy prostě miluju a jím je každý den.

Nějak se na svůj věk necítím, také si myslím, že vypadám o dost mladší. Jen se mi už objevují ve vlasech šediny. Mám takovou příhodu, kdy jsem se procházela s Péťou po vesnici, potkali jsme nějakou paní s malou holčičkou a paní povídá: „Vidíš, děti někam jdou.“ To měla na mysli mě a Péťu 😂 Nebo si občas někdo myslí, že jsme sourozenci.



Zdá se mi, že čím jsem starší, tak tím čas letí rychleji. Ale myslím si, že takový pocit má asi dost lidí. Hlavně se říká, že nejvíce je to vidět na dětech, jak čas utíká...a je to pravda. Přijde mi to jako nedávno, co byl Péťa malé mimino...a zanedlouho z něj bude puberťák.




Žádné komentáře:

Okomentovat