pátek 25. ledna 2019

Jsem tu nová

Ahoj, rozhodla jsem se, že si založím blog zde. Můj první blog vznikl v roce 2015 na stránce píše.cz a já jsem zatoužila po změně...a tak jsem zde a uvidím, jak zde budu spokojená.

Na svém blogu jsem sdílela své zážitky, věci z obyčejného každodenního života, naše výlety a dovolené s rodinou a hlavně moje výtvory - vyrábím šperky, šiju taštičky na drobnosti a v poslední době šiju sběratalské medvídky. Toto je Kryštof:



Také jsem na blogu hodně psala o nemoci PCOS, kterou trpí docela velké procento žen. I když nedávno jsem četla zajímavý článek o PCOS, kde se psalo o tom, že to v podstatě žádná nemoc není, ale v dobách lovců a sběračů šlo o výhodu (někdy ten článek najdu a rozepíšu se o tom více), ale v dnešní době, kdy je nadbytek jídla a hlavně sacharidů ve stravě, tělo reaguje právě problémy, které se objevují ve spojistosti s PCOS. PCOS je způsobeno ve většině případů inzulínovou rezistencí - na mém předchozím blogu mám o PCOS několik článků a určitě o tomto tématu budu psát i zde.

Chtěla bych hlavně psát o svém každodenním životě, o tom, co mi dělá radost, co mě naplňuje a naopak o tom, co mi vadí nebo co se mi nepovedlo.

Jsem hodně kreativní člověk a tvoření je pro mě určitá relaxace, při které zapomenu na okolní svět. To jsou asi jediné chvíle, kdy fakt žiju jen přítomným okamžikem. Také je to pro mě forma sebevyjádření - mých pocitů a nálad.

Ráda bych se tvořením a prodejem svých výrobků živila - kdo ví, třeba se mi to splní, zatím pro to dělám, co se dá.

Tento týden jsem si koupila knihu Vytvořte svou knihu života. Je nádherná. Je to vlastně taková terapie uměním. Kreslíte na určité téma a přitom si v sobě zpracujete různé emoce. Já už jsem jeden projekt vytvořila - Zenového motýla.





Motýl na barevném pozadí, který letí ke slunci. Do slunce se mělo napsat to, čeho chcete dosáhnout (to k čemu motýl letí) a pod motýlem se měla nakreslit dráha letu a do ní to, od čeho se chceme vzdálit, čeho se chceme zbavit. Opravdu jsem si to tvoření užila. Velmi tuto knihu doporučuji, hlavně tedy všem kreativním duším. Až budete mít všechny projekty hotové (nebo jen ty, které budete chtít), můžete si je svázat do knihy a tím právě vytvoříte svou knihu života.

A tady je můj výtvor:






Žádné komentáře:

Okomentovat