středa 17. dubna 2019

Bouráme

Nedávno jsme už dostali povolení ke zbourání chaty na našem pozemku. Minulý čtvrtek jsem měla dovolenou a s Pavlem jsem se pustila do bourání. Původně jsem chtěla sundavat střešní krytinu, ale protože jsem se bála vylézt na střechu, tak to udělal Pavel. On je zvyklý lézt po střechách a obecně po výškách, protože to vyžaduje jeho práce technika. Takže pro něj to bylo jako nic, takhle nízká chatka. Nejdřív sundal krytinu a pak i prkna ze střechy.



Já jsem vytrhávala z vnitřních stěn chatky dřevěná prkna. Docela mě to bavilo, fyzická práce mi nevadí, naopak se mi zalíbila, ale druhý den mě bolelo celé tělo. Přece jen jsem asi 8 hodin pracovala s páčidlem, tak to bylo znát.


 Našla jsem překvapení - na jednom prkně z rubové strany jsem objevila nápis Centrala Rybna Gdynia Polska. Že by chatka byla postavena z beden od ryb? :)


Už jsme zbourali i jednu stěnu, další nás čekají v nejbližších dnech




Žádné komentáře:

Okomentovat