středa 20. března 2019

Střípky z předchozích dní

Na pozemku jsme měli docela dost práce. Už nám přišly sazenice jilmu sibiřského na živý plot, tak jsme je museli zasadit. Bylo jich 150. Než abychom dělali 150 děr, tak Pavel vymyslel, že vykopeme dlouhou strouhu podél plotu. Pavel kopal krumpáčem, docela dost si máknul. My s Péťou jsme šli za ním a vybírali jsme vykopanou hlínu. Šlo to docela špatně, protože tam bylo snad víc kamení než hlíny.  Ale máme hotovo, o víkendu jsme dosázeli poslední kousky. Teď jen čekat, až plot povyroste :)




Další prací bylo vybírání kamenů z vykopané hlíny, vozíme je na hromadu a budou použity do základů domu


Připadala jsem si jak Popelka :)




Vytvořila jsem nové kruhové náušnice a náhrdelník. Šila jsem cihlovým stehem.





Co se týká mých úzkostí, tak se snažím svému strachu postavit, ale není to vůbec jednoduché. Asi s tím budu bojovat celý život. Bojuji s vtíravými myšlenkami, které mě děsí. Bohužel se jim musím záměrně vystavovat, pokud se jich chci zbavit. Někdy se lituju, proč zrovna já musím tohle podstupovat a někdy zase cítím odhodlání, že to zvládnu. Věřím, že už mi brzy bude lépe a že to zvládnu...zvládla jsem to už několikrát.

Žádné komentáře:

Okomentovat